21 Cze

Co skraca żywotność samochodu, część czwarta

144O karoserię dbamy poprzez nie zakładanie powietrznego pneumatycznego zawieszenia, które po prostu się nie sprawdza, nie warto również interesować się tutaj zawieszeniem typu gwintowanego, czyli twardym, którego i tak nie będziemy wstanie na spokojnie w domu dopasować do naszych potrzeb. Mam tutaj na myśli sytuacje, o których już wspominałem na łamach strony. Kiedy z powodu twardego zawieszenia drgania są tak duże, że w końcu karoseria nie wytrzymuje i niszczy nam się. Najgorsze jest jednak do, że spawanie jej to pół biedy, wpływa to bardzo negatywnie niestety na jakość naszej jazdy i co gorsza na nasze bezpieczeństwo. Wyobraźmy sobie taką sytuację kiedy jedziemy, nie zauważamy dołka i najeżdżamy na niego, urywa nam się zawieszenie od karoserii, wpadamy w poślizg z prędkością 120 kilometrów na godzinę bo np. poruszaliśmy się po drodze szybkiego ruchu, uderzamy o barierkę z taką prędkością. W następnej części poradnika dalej będziemy rozmawiać o tym dlaczego warto jeździć wolno, bezpiecznie i nie instalować regulowanych śrub zawieszenia.